Valborgs-helgen

Nu är helgen över, och jag har verkligen inte haft någon ork till att skriva här. Så hoppas att ni har överseende med det! Nu är det iaf Måndag och jag har haft en riktigt bra helg :)


Fredag: Pierre och Jossan kom förbi på eftermiddagen, vi grillade och hade det allmänt trevligt. Vid 22.00 så åkte vi ut en sväng. Min lilla sötnos somnade i bilen och han vaknade inte ens när folk gasade runt omkring oss. Vi orkade inte vara ute så länge så vi åkte hem runt 23.30 och somnade som två små grisar båda två! :)

Lördag: Valborgsmässoafton! Kasper åkte till min kusin på kvällen för att mamman skulle roa sig lite grann. Trevligt folk och mycket skratt blev det. Sen fick man agera mamma senare och hjälpa grannens kompis hem, och även ner i sängen. Jisses vad full han var! Men jag tog hunden och gick ut på en nattpromenad. Så himla mysig vovve, tur att vi bor grannar så vi kan mysa fler gånger. Sötaste vovven :)

Söndag: Mary-kay party hemma hos mig. Jossan, Madde och Mamma kom till mig klockan 15.00 för att få testa en himla massa produkter som Martina hade tagit med sig hem till mig. Hon hade även en smink-kurs med mig, riktigt inspirerande faktiskt. Det är synd att dessa produkter är så dyra, annars hade jag absolut köpt detta!
När alla utom mamma hade åkt hem så började jag plocka ihop all tvätt som låg utspritt i hela lägenheten. Sen åkte vi ner till Ica Maxi för att köpa potatisgratäng och fläskfilé. 1½ timma senare så är vi klara och det blev lite mer än det vi egentligen skulle ha. Sen åkte vi hem till mamma och lagade mat, tvättade, nattade barn, käkade mat och kollade på film!

Detta var min helg, inte så jättespännande kanske. Men detta är mitt liv :) Och jag älskar det!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0