Stora framsteg

Idag klättrade Kasper upp för 3 trappsteg helt själv. Det är ju himlans tur att jag inte har några trappor hemma hos mig, men mormor får nog sätta upp en grind hemma hos sig snarast! Jag slutar aldrig förvånas över hur duktig min kille är. Han är verkligen tidig med allt (förutom att sova hela natten utan mat). Det kommer att komma filmbevis på att han faktiskt klättrar upp helt själv. Men min dator vill inte samarbeta med mig idag, så den kommer antingen senare, eller imorgon.

Idag har jag varit hos Madde, mycket trevligt... Som vanligt! Vi tog en liten promenad ner till ica för att handla lite grann. Annars har vi faktiskt inte gjort så mycket. Förutom massa bloggar och skvallerbloggar! Alltid lika roligt må jag säga :)
När jag kom hem var det dags för lilleman att få lite mat. Och när han var mätt o gó så var det mammans tur. Så jag satte igång grillen på balkongen och grillade mig lite korv. Det går alltid hem ;)

Nu sover mitt hjärta, och jag ska ärligt säga er att jag ska också sova strax. Måste bara städa lite grann först. Det ser ut som en svinstia här hemma just nu. Jag borde skura golven också, men det får jag göra imorgon istället. Orkar inte det nu!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0