Sola, plugga, jobba!

Är det inte underbart med sol? Jag älskar verkligen livet just nu. Allting flyter på och det går bara så himla bra just nu. Just nu i skrivande stund sitter jag och ringer till trafikverket för att boka en tid för mitt teoriprov för taxi, det är 3 stycken olika prov man ska göra och nu ska jag göra första!
I Augusti händer det riktigt mycket, en väldigt stor grej för mig och jag längtar verkligen ihjäl mig. I Augusti kommer jag även att gå en utbildning på taxi jönköping. Min framtida arbetsgivare har redan anmält mig, så nu måste jag stressa för att få taxi-kortet innan. Han kommer även att betala denna utbildning, så jag behöver bara ta kortet och sen är jag reda att börja jobba för honom! Härligt...

Jag vill inte börja jobba för tidigt då jag inte vill lämna iväg Kasper, okej om jag jobbar lite extra någon helg, men inte heltid... Men jag kommer att börja köra heltid när Kasper har börjat på dagis i Oktober, han får ju inte börja innan han är 1 år och det tycker jag är bra, då barn måste ha sin mamma hos sig det första året.

Nej nu ska jag gå ut och lägga mig i solen igen, nu njuter jag till fullo ska ni veta ♥


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0