Mitt barns utveckling

...att jag drömmer tillbaka på just den dagen, den dagen då du kom till jorden! Jag skanar precis allt, jag saknar smärtan, jag saknar kaoset, jag saknar glädjetårarna, jag saknar även den dumman sköterskan som sa till mig att absolut inte krysta. Detta var den absolut bästa dagen i mitt liv och jag vill uppleva den tusen miljoner gånger till.

Den 24 Oktober 2010, det är en dag som jag aldrig kommer att glömma. Jag är så himla lycklig att jag har dig gubben, jag är evigt tacksam för att just du är min lilla bebis. Mamma kommer alltid att älska dig hjärtat och jag kommer alltid att finnas vid din sida. Oavsett vad så kommer jag alltid att stötta dig ♥


Kaspers framsteg 0-6½ månad:

*Fäster blicken - 2½ vecka.
*Balanserar huvudet - 3 veckor.
*Rullar från mage till rygg - 3 veckor och 1 dag.
*Vänder huvudet efter ljud - 4 veckor.
*Jollrar "pratar" - 5 veckor.
*Skrattar och ler - 5 veckor.
*Greppar efter leksaker - 6 veckor.
*Upptäcker händer och fötter - 2 månader.
*Sitter med stöd - 3 månader.
*Börjar med fast föda - 4 månader.
*Rullar från rygg till mage 4 månader och 1 dag.
*Sitter utan stöd - 4½ månad.
*Första tanden - 5 månader.
*Kryper - 5 månader.
*Ställer sig mot möbler helt själv - 5½ månad.
*Går med stöd - 6 månader.
*Förstår enstaka ord - 6½ månad.

Jag förstår inte vart tiden tar vägen. Han är ju så otroligt duktig min lilla kille. Han har nu fyra tänder, den femte är påväg upp. Han döptes på sin 6 månaders dag. Han förstår ord som: Lampa, kisse, dansa och mamma.. Det finns så mycket man kan skriva om detta lilla underverk, men hoppas att ni uppskattar detta lilla iaf :)


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0