Nagelfix

Idag har jag haft fullt upp helda dagen. Kasper har varit vaken 1 gång/timma under natten, men jag fick sovmorgon till 08.30 så jag klagar inte! Vi gick upp och åt frukost, sen drog vi på oss lite kläder och mamma Anna fick ett ansikte också. Sen åkte vi till Madde för lite kaffe. Vi satt bara o tjötade massa skit i stort sett, sen skulle hon hämta sin äldsta dotter på dagis och då åkte vi hemåt. Hämta upp Jossan på vägen också :)

Vi kom hem, och jag gjorde iordning lite nudlar till mig för jag var verkligen svinhungrig. Så det fick bli snabbmat idag :P Sen började vi med hennes naglar. Min gele var slut så jag fick lösa det på bästa möjliga sätt. Men ska beställa hem mer gele nu ikväll, så om det är någon som är sugen på att få lite fina naglar så är det bara att hojta till. Kan lägga upp bilder på tidigare verk!

När naglarna var klara så kom Jossans pojkvän Pierre och vi satte igång grillen o grillade klotetter, slängde in lite pommes i ugnen och vipps så jädra gott det blev. Sen har jag varit iväg på ett ärende också. När jag kom tillbaka så satt vi bara o snackade massa skit. Underbart att ha så bra vänner som jag har! Så himla skönt att veta att jag alltid kan prata med er. Och det gäller ju Madde också såklart ;)

Nu ska jag snart krypa ner i sängen. Men först beställa gele!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0