Katastrof på morgonkvisten

Här vaknar både jag och Kasper i full panik klockan 09.36 och jag skulle ringt ett samtal innan 09.30, men jag får väl ta det imorgon då helt enkelt. Idag ska vi åka och titta på ett hus, det är min syster som har hittat detta. Får se om det är något att ha, det ligger ju endå en bra bit utanför stan.
Men kolla kostar ju ingenting!

Annars blir det bara en lugn dag, det är dags att steka lite i solen idag,  men det blåser ju så förbaskat mycket. Aja, jag ska sola endå :) Det är ju bara bra om det blåser så slipper man svettas så himla mycket. Och nu kom jag ju på att jag ska på inflyttningsfest på lördag, så nu har jag ju en anledning till att bara slappa i solen idag! :)

I eftermiddag ska jag upp till a6 en snabbis o kika om jag hittar någonting att ha på mig på lördag. Min garderob känns såå himla tråkig, jag vill ha något nytt för en gångs skull. Men varje gång jag är på a6 och ska shoppa så hamnar jag på barnavdelningen och köper en massa kläder till lilleman. Förra veckan var jag på Kappahl, och jag hittade ett par täckbyxor till vintern, dom kostade 75:- och då kände jag att det gör ju ingenting om jag köper det nu när det är billigt istället för att köpa det i vinter då allting kostar mängder med pengar. Han fick även en höstjacka, 2 bodys, 1 kofta, 1 t-shirt och lite annat :)
Min pluttis ska ha det bästa ♥


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0