Jag lever och mår bra

Jag tänkte bara meddela er om att jag lever och mår kalasbra. Har inte haft varken tid eller ork att engagera mig i bloggen. Men nu är jag igång igen och tänker inte svika er. Nu blir det uppdatering som vanligt igen!

Det har hänt mycket den sista tiden och jag tänker absolut inte skriva allting. Men jag har varit i Helsingborg, det var min allra första Mors dag igår, Jag har sagt ifrån, och vi har tjänat pengar!
Mer än så behöver jag nog inte skriva för att ni ska förstå att livet går bra nu. Och idag skiner solen här, och jag tittade precis nyss på vädret och det var en stooor sol över Jönköping. Helt undertbart enligt min mening...

Nu blir det frukost för mig och Kasper. Han har börjat äta macka nu också, vilken hit! Han tycker det är jättegott :) Och nu behöver man bara hålla honom i en hand när han går, det är lite vingligt men det går framåt iaf. Det är helt otroligt hur fort han utvecklas, han har klättrat upp för hela trappan, helt själv... Jag gick bara bakom honom ifall han skulle ramla bakåt. Min duktiga kille ♥


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0