Jag kan inte hålla mig

Idag vaknade vi klockan 06.20 och då hade jag precis somnat känns det som. Jag är helt döende idag! Danne, Roger och Pontus var här igår och hjälpte mig att koppla in mitt ljud. Och det fanns ju inte kablar med så det fick snälla Danne ta med sig :) Vilken tur att jag har så bra vänner.
Klockan 03.12 kollade jag på klockan sista gången, och då låg jag i sängen och var inte alls trött längre. Men jag skulle tro att jag somnade ganska snabbt endå. Men men... Idag när vi vaknade så satte jag mig framför datorn och kände hur hämndkänslan kom krypandes. Jag lyckades hålla mig till 08.00 sen satte jag igång med min musik. Nu ska ni få känna hur det är att lyssna på någon annans musik på morgonen :) HA!

Kasper har lyckats somna i detta dunk, jag förstår inte riktigt hur... Men sover gör han iaf! Jag kanske borde göra detsamma faktiskt, men vi får se hur det blir. Tänkte hoppas in i duschen och göra mig iordning för att åka ut till mamma och titta till katterna. Jag har en känsla av att jag kommer att somna på hennes gräsmatta faktiskt. Det brukar bli så när jag ska sola.




Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0