Hemmabiosystem

Nu jäklar ska det dunkas musik hemma hos mig. Hela Huskvarna ska få lyssna på min fantastiska musik som kommer att dåna ur mitt nya hemmabiosystem :) Mamma har förhandlat med Emelie, mycket bra tycker jag!

Nej men annars så har vi inte gjort så mycket idag. Har varit på babyproffsen med den nya barnvagnen. Den gnisslar nåt jävulskt, men jag skulle komma in imorgon så skulle det finnas en kille där som kunde hjälpa mig. Efter babyproffsen så åkte vi upp till A6 en sväng. Det blev som vanligt massa kläder till lilleman och absolut ingenting till mamma! Men han går ju trots allt före allt annat :)
Mamma bjöd på mat också, så himla gott var det. Och när vi kom hem så kom jag på att jag skulle till biltema och lämna tillbaka en grej, så det var bara att åka in till stan igen... Jag fick ett tillgodokvitto som resulterade i ännu mer saker till Kasper. Så nu fick han en träklocka med ett pussel i, en varukorg med massa frukter i och två monstertrucks. När jag kommer hem så har mamma dammsugit min bil, under tiden kollade Kasper så att mina hjulbultar satt fast ordentligt... Knasboll där! Han var helt kolsvart om händerna. Men mamma älskar dig lika mycket för det! Och man ska ju lära sig tidigt ;)

Nu har jag nog inte gjort något mer idag. Det var ganska mycket endå såg jag nu... Snart ska vi åka och hämta ljudet i stan också. Men jag vill inte väcka lilleman så vi åker när han har vaknat :)





Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0