Helt slutkörd

Jag är alltid trött. Jag sover inte alls bra, och det gör att jag går runt och är trött dygnet runt i stort sett. Hade jag bara fått sova 7 timmar i ett streck så hade jag mått det brukar bara bli massa saker tillså mycket bättre på dagarna. Kasper somnar runt 21.00, det är lite olika. Sen vaknar han runt 23 och vill bara somna om i famnen. Klockan 01 vaknar han för mat, och både min bvc sköterska och böcker som jag läst säger att barn som är över 6 månader inte har behov av mat på natten. Iaf.... Han somnar om direkt när han ätit, sen så vaknar han runt 05 och vill sova jämta mig. Sen går vi upp klockan 07.

Om han bara hade kunnat hoppa över att vakna vid 01 så hade jag fått riktigt bra sömn mellan 23-05. Men nu kommer ju frågan, hur gör jag för att få honom att sluta äta på natten? Är det någon som har tips eöller ideér så får ni gärna dela med er.


Idag ska Jag, Kasper och hans mormor åka till a6 och kika runt lite. Får se om man hitta något fint kanske! Men det brukar bara bli massa kläder till Kasper :) Min sötrumpa, han växer ju så himla fort. Han har storlek 74-80 nu! Det kommer mer uppdatering senare.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0