Godmorgon världen

Nu har vi vaknat till liv, har legat och myst i sängen i 1 timma ungefär :) Men nu sitter vi här framför "vakna med the voice" och glor, snart blir det frukost och Kasper ska väcka sin mormor. Efter frukosten så springer vi ut i trädgården och slänger och på gräsmattan och steker fläsket, Underbar Tisdag!
Och idag är det ju faktiskt min dag, ush vad jag känner mig gammal nu. Det knakar i hela kroppen när jag ställer mig upp, åldern börjar smyga sig på mig och nu vill jag inte bli äldre. 21 är faktiskt en perfekt ålder!

Senare idag så ska jag, mamma och Kasper åka och titta på ett hus, sen ska vi ut och äta på jensens böfhouse. Dom har världens godaste glassbar där som jag bara måste ha idag på den stora dagen. Annars så ska vi inte göra något speciellt idag faktiskt, bara sola och ta det lugnt :)




Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0