God morgon vänner

Vaknade upp bredvid mitt lilla hjärta idag. Han ville absolut inte sova i sin egna säng inatt d¨å han drömde massa mardrömmar inatt. Lilleman somnade klockan 20.30 och när jag precis hade somnat runt midnatt så vaknade Kasper och gallskrek, mammas stackare :(
Han var helt förstörd och då kunde jag inte låta honom ligga själv och sova, så vi mös ner oss i sängen och somnade tillsammans. Men idag blev det ingen sovmorgon, fast lika glad är jag för det. För idag mår jag riktigt bra! Och det blev ju bara bättre när jag fick ett efterlängtat sms utav "M". Har inte pratat med dig på någon dag nu, och jag har saknat dig :)

Nu kommer snart min mamma hem med frallor, så jag ska fixa kaffet här nu. Men vi hörs senare idag, det kommer bilder på lägenheten senare!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0