God morgon vänner

Nu sitter vi här och tittar på "vakna med the voice" och just nu drar dom massa dåliga skämt, Inte kul alls! typ... "vet ni varför norrmän inte kollar på hulken? Jo för dom går när det är grön gubbe" Hur dålig var inte den då? eller denna... "Varför slår sig norrmän i huvudet med en hammare? Jo dom tycker det är skönt när man slutar" Jisses!
Jaja, idag ska vi träffa Patrik, och innan det tänkte jag faktiskt åka till Madde en sväng också. Hon gör ju så himlans gott kaffe ;) Så vi kommer nog åka dit och leka lite med Samantha! Och så är vi ju väldigt nyfikna på om hennes svärmor träffade Kissie på Rhodos..?

Annars har jag inte så mycket att berätta idag. Kan ju tillägga att jag är så jävla trött på alla lögner... Varför sitter du och ljuger på internet? Vad är det för vits med det? Släng fram sanningen istället så kommer du bli så mycket mer omtyckt. Men men, det är ju ditt liv och inte mitt liv som går utför.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0