God morgon folket

Här sitter jag och tittar på "vakna med the voice". Dom gör verkligen hela dagen, och jag älskar deras rapattacker. Det finns ju inget annat bra att titta på vid denna tiden så då får det blir "vakna".

Idag ska vi bara vara hemma och ta det lugnt, jag har så himla ont i huvudet, och lilleman är lite förkyld! Så ikväll blir det film och mys i soffan. Kanske får besök denna fredag också? Det är ingen som vet :) Jag ska kika med dom dära sen när jag har vilat en stund. Är riktigt trött idag faktiskt. Men men, life goes on!

 
Dessa bilder är från i Onsdags

Mammas lilla hjärta somnade i min famn när det åskade så hemskt ute. Jag å andra sidan tycker det är jätte mysigt. Så när jag hade myst klart med min bebis så tog jag filten och satte mig på balkongen. Helt underbart ♥


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0