Förlåt, förlåt, förlåt

Det blev varken text eller film igår som jag hade lovat. Jag hade lite annat att fixa med igår när vi kom hem! Men jag tror nog att det blir bättre uppdatering idag :)

När vi kom hem igår så lekte vi en stund, sen skulle lilleman sova. Men han har blivit väldigt envis på sista tiden... Vänder på sig, och bara ligger och gnäller. Så det tog en stund innan det var lugnt o skönt här hemma. Och då passade mamman på att plugga lite teori, för hon ska nämligen ta taxikort. Men jag tröttnade ganska fort och släckte ner allting och bäddade ner mig i sängen.
När jag precis har lagt mig ner så får jag ett sms utav pontus, då har Roger skaffat sig en iPhone, och han fattade absolut ingenting. Så dom kom upp så jag kunde hjälpa honom med den. Han hade inte ens fått igång den. Men nu fungerar allt som det ska :)

Jag skulle egentligen tvättat idag på morgonen, men då jag inte kom i säng förens 03.00 så hoppade jag över det, ska till mamma ikväll så jag tvättar där istället. Mycket smidigare må jag säga :)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0