Finbesök

Idag har vi bara tagit det lugnt. Kasper har varit hos Jossan en stund medans jag stack iväg till rusta och köpte hantlar. Hon är verkligen hur underbar som helst mot Kasper och det märks att han trivs hos henne :) Skönt att man har så bra vänner faktiskt. Ni är guld värda ♥

Fick en anonym kommentar på mitt förra inlägg om att barn under 1 år inte får använda solskyddsfaktor. Jag har hört många olika saker om detta, och pratade därför med min bvc sköterska om just detta. Och hon sa att det inte är någon fara alls. Och att alla säger olika hela tiden. Och hon menade på det att, man har ju använt solskyddsfaktor till barn i väldigt många år och det har aldrig hänt nogonting.
Jag smörjer in Kasper i ansiktet och i nacken, sen så har han ju långärmat på sig när vi är ute i solen. Sen så ligger vi ju inte direkt i solen heller, utan jag ställer ju upp parasoll, men solen tar ju även i skuggan så då vill jag gärna skydda hans hud lite grann. Förstår att ni/du är orolig, men jag har som sagt pratat med bvc om detta och jag litar på deras ord!

Nu ikväll har jag haft Patrik här på besök, vi har bara suttit och druckit kaffe o tagit det lugnt. Pratat massa skit hit och dit :) Mycket trevligt faktiskt. Han är ju så hiiimla snäll denna lilla prick. Alltid lika kul att träffa honom :)
Snart kommer nog Robin hit en sväng också, och då antar jag att det blir ännu mer kaffe. Jag kommer ju aldrig kunna somna ikväll... Haha! Men det är smällar man får ta :)
Nu ska jag skura av golven här hemma, man får ju passa på att göra det när lilleman sover en stund. Ska väcka honom sen för annars kommer han vara vaken hela natten. Och det vill inte mamman ;) Men jag LOVAR att lägga ut massa filmer ikväll. Nu har jag ingenting annat planerat. Ojj vilket långt inlägg det blev här nu!


24 oktober 2010, bästa dagen i mitt liv ♥


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0