Eurovision song contest

Igår var det fullt upp hela dagen. Men på kvällen åkte vi hem till Kaspers mormor och tittade på eurovision song contest. Det var riktigt många bra bidrag detta året och det gör mig absolut ingenting att inte Sverige vann. Och jag såg inte ens slutet då alla röster räknades för då sov jag som en stock i soffan. Jag vaknade upp idag klockan 08.30 av att Kasper ville upp o leka :)

Nu sitter jag och pratar i telefon med min lilla Emelie, hon kommer snart upp till Jönköping igen! Och hennes kompis Josse följer antagligen med också. Riktigt roligt! Det känns som om det var evigheter sen vi sågs men det var ju faktiskt inte så längesen.

Planerna för idag ser ut som så att jag Kasper och mamma ska åka in till stan vilken sekund som helst och lämna tillbaka en bilbarnstol som jag köpt. Han lurade mig den jäveln. Så nu får han ta tillbaka skiten, så ska vi åka och titta på en annan istället! Sen ska jag och Kasper åka hem och laga mat.. Antagligen slänga på någon film och sen kommer nog Patrik förbi en sväng idag också :)
Så jaa... vi hörs senare folket!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0