En ny lägenhet?!

Ja imorgon ska jag åka och titta på en annan lägenhet. Jag vill verkligen bort från huskvarna, trivs verkligen inte här... Så nu ska jag ut i skogarna utanför Jönköping, tänk vad härligt att bara komma bort från stan, motorvägen, störande grannar och allt folk.
Jag tror verkligen att Bottnaryd skulle passa mig perfekt, då det finns både dagis, skola, affär, mack, och lekplatser där. Sen finns det SKOG också.. Ååh vad härligt, tänk vad långa skogspromenader jag och Kasper kommer att gå på. Underbart ju! Och det bästa av allt är att jag inte känner någon där, så jag får äntligen bara vara och ta det lugnt. Hur bra låter inte detta då? Jag hade nog inte kunnat flytta ut dit själv men nu har jag ju Kasper, och jag tror att det är en bra miljö för ett barn att väca upp i. Han kan vara ute och leka i trädgården med andra barn, vilket han inte kan här :( Vi bor ju alldeles för nära motorvägen nu.

Nej nu kan jag inte sitta här längre. Måste röja undan lite här, och sen åker nog moppen fram skulle jag tro. Det skulle behövas om inte annat! Men först cig, så man vaknar till liv så att säga ;)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0