En ganska bra natt

Igår hade jag Roger och Pontus här på besök, dom hade köpt mat som jag fick äran att laga. Så fläskfilé och potatisgratäng blev det! Riktigt gott faktiskt. Dom hade även hyrt två filmer som vi kämpade oss igenom, jag kan ärligt säga att jag var nära på att somna till den sista, men jag lyckades hålla mig vaken. Vi tittade på en film sen hetter "13" och en som hette "life as we know it" (tror jag?) dom var bra båda två iaf!
Jag kom inte i säng förens 02 skulle jag tro. Då var jag riktigt trött ska ni veta! Så jag slockande ganska fort. Men lilleman vaknade ganska snart och villa sova jämte mamma, så vi mös ner oss i sängen och somnade så gott :)

Nu sitter vi här iaf, och funderar på vad vi ska hitta på idag... Men så kom jag på ganska fort att vi ska gå ut och äta födelsedagsmiddag med mamma idag. Sen ska jag och Kasper åka till Mullsjö och hämta en skiva med alla bilder från dopet. Och efter det ska vi nog bara hem och ta det lugnt. Blir nog fler filmer ikväll, skojsigt skojsigt :)
Roger du glömde din tröjja här!!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0