En fantastisk dag

Denna dagen har erbjudit det mesta faktiskt. Massa sol, glass, promenad, lek, bra umgänge och massa skratt. Just nu sitter jag och väntar på att Jonas ska bli klar med maten. Jag är dödens hungrig nu, Madde springer runt och jagar sitt barn som gärna vill gräva i kattlådan. Kasper går runt utmed möblerna och ramlar lite då och då, men han börjar vänja sig vid att ramla nu verkar det som. Första gångerna han ramlade så gallskrek han, men nu sätter han sig upp och kollarrunt lite grann sen ställer han sig upp igen och traskar vidare! Han är så himla duktig min lilla kille ♥

Det har varit lite dålig uppdatering nu det sista, men jag har haft en så bra helg så jag har inte velat sitta och häcka framför datorn. Och blogga med mobilen är inte det lättaste direkt. Jättekrångligt verkligen! Så jag väntar på att det ska komma en app till iphonen så det går smidigare. Men det går väldigt segt, den skulle vara ute i Mars, så jag förväntar mig inte så mycket längre!


Men nu känner jag mig väldigt osocial mot dom dära, så jag uppdaterar mer ikväll när vi kommer hem. Jag lovar er! Och om videofy.me vill fungera idag så kommer det filmer från igår när vi var på barnkalas.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0