En bra födelsedag

Min dag har varit bra från start till slut. Jag och Kasper gjorde frukost till mamma idag på morgonen, sen gjorde vi oss iordning för att gå ut och fläska på gräsmattan. Kasper fick massa solskyddsfaktor på sig och både jag och mamma struntade i det då vi ville ha lite färg på våra bleka kroppar. På med bikinin och ut i sommarvädret.
Kasper somnade i vagnen, jag somnade på gräsmattan och mamma somnade sittandes i en solstol. Vaknade till liv efter 1 timma och vände på steken :)

Runt halv 12 så gjorde vi oss iordning och åkte in till stan för lite ärenden. Kasper fick 2 par skor utav sin mormor. Så himla söta :) Mamma köpte sig ett par nya foppatofflor och jag gick tomhänt därifrån. Sen åkte vi mot Lovsjö för att titta på huset. Det var tyvärr inget permanent boende, så det fanns bara vatten på sommaren. Så jag får helt enkelt kika vidare :) Jag hänger inte läpp för det!


Jag har fått en efterlängtad födelsedagspresent idag. Jag fick en bilbarnstol utav mamma, min stora kille uppskattar inte att ligga ner längre. Så det passade verkligen jättebra med en ny stol nu.
På lördag ska jag, Kasper och mamma ut och äta på jensens böfhouse, vi skulle ju gjort det idag, men vi ville inte sitta inne och äta när det var så fint väder så vi grillade istället :) Mycket mysigare må jag säga!

Nu kommer snart Danne förbi en sväng, ska röka några cig, sen ska denna tjej gå och lägga sig faktiskt. Jag är riktigt seg i huvudet nu.. Det har ju varit en lång dag för oss allihopa idag. Men hoppas att eran dag har varit lika bra som min. Bilder kommer antagligen imorgon!


Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Barn under ett år får inte använda solskyddskräm!

2011-05-11 @ 16:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0