Det var ett ruckel

Ush och fy.. Den lägenheten som jag var och tittade på idag på morgonen var inte alls fräsh. Hyresvärden sa att det var nyrenoverat, men det var det absolut inte. Tapeterna var riktigt vidriga och badrummet såg ut som om det aldrig hade gjorts om. Våtrumstape och plastmatta.. Näädu, jag går inte från min fina lägenhet till det där. Det är knappt att man kan kalla det för ett boende! Kolla bara på bilderna liksom.

Annars har vi inte gjort så mycket idag. Har bara tagit det lugnt faktiskt! Det kan vara riktigt skönt det också ibland. Jag håller ju igång jämt tycker jag. Så det är skönt att inte ha några måsten. Förutom med Kasper då såklart! Nej jag är extremt trött nu, då det inte blev så mycket sömn natten till idag. Kasper drömmer riktigt hemska drömmar, han vaknar 1 gång/timma och bara gallskriker, och då vill han absolut inte sova själv. Men nu hoppas vi på en mycket bättre natt. Han har precis somnat nu, så tänkte att jag skulle passa på o sova nu också. Annars brukar jag ju hålla mig vaken ganska länge på kvällarna för att jag vill ha min "egentid". Men det kommer jag inte orka nu ikväll.
Så nu säger jag god natt!


Vardagsrum


Sovrum 1


Kök


Toalett

Ni ser ju själva hur det ser ut. Då trivs jag faktiskt väldigt bra i min lägenhet som jag har nu. Men det finns säkert någon som kommer att trivas bra i den lägenheten som är belägen i Bottnaryd. Men jag skulle då inte flytta dit!


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0