Dag 5 – Min bästa vän.

Emelie Larsson


Emelie är helt klart min allra bästa vän. Hon finns alltid där om man behöver prata, oavsett vad klockan är så vet jag att jag kan ringa till honom om det är något. Jag och Emelie har alltid lika kul tillsammans. Jag kommer aldrig att glömma våra spontanresor till bla. Ullared och Örebro! Jag kommer heller aldrig att glömma våra fester och resor i lastbilen. Vi har aldrig bråkat, inte ens tjafsat för hon är den sista som jag skulle vilja förlora som vän.
'Emelie är inte bara min bästa vän, hon är även gudmor till min son. Och att hon skulle vara gudmor var ett självklart beslut för mig. Det finns ingen annan som jag skulle vilja att Kasper var hos om jag skulle försvinna från livet. Hon är så himla underbar mot Kasper och det märks att Kasper älskar henne lika mycket som jag gör.

Våran vänskap kommer aldrig att dö ut. Och jag vet... Man säger det om alla nära vänner men vänskapen mellan mig och Emelie är äkta, det finns ingenting som skulle kunna få oss att inte vara vänner längre. Oavsett om vi inte ses så ofta längre då hon har flyttat ihop med sin pojkvän i Helsingborg så fortsätter vi att hålla kontakten.
Vi älskar dig gumman ♥


Puss

Kommentarer
Postat av: Skuttan

Ååå men älskade vännen! Du är det bästa som finns! Någon bättre vän än dig finns verkligen inte! Det är som du säger, Vi finns för varandra i vårt&Torrt - oavsett tid på dygnet!

Kasper är min lilla ögonsten och jag ska bevara honom med allt jag äger och har!



Puss&Kram älskar dig min bästa vän + min kan man säga gudson? <3<3

2011-06-09 @ 16:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0