Dag 3 – Det här åt jag idag.

Vilken tråkigt grej. Jag åt 3 mackor till frukost och nu har jag precis ätit 2 gorbys piroger till lunch. Har ingen aning om vad jag ska äta mer idag, eller om det ens blir något mer att äta idag. Så roligt var detta :/

Idag är jag sådär extremt trött. Min granne och hans kompis var här igårkväll/natt och tittade på film. Blev lika sent som vanligt, men kul hade jag. Haha Roger är ju förjävla rolig när han är trött. Han tjatar om precis allting mellan himmel och jord. Pontus somnade i soffan och jag hade starka funderingar på att hämta tändstickor dör att hålla ögonen uppe...

Även Patrik var här igår :) Lika trevligt som vanligt. Han åkte dock hem när dom dära två kom upp. Han hade jobbat igår så han var jättetrött. Men han kommer antagligen hit ikväll igen. Och då blir det film och popcorn :) Mysigt värre!

Nej nu måste jag ta hand om mitt barn som är lite rastlös :)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0