Dag 2 – Min favoritplats.


Jag har många olika platser som jag trivs väldigt bra på. Men alla dessa platser är väldigt sammanhängande. Tex så älskar jag att krypa ner i ett varmt bubbelbad, bara ligga och njuta av lugnet som omringar mig, jag skulle kunna bada i flera timmar om man inte blev så himla skrynklig. Det känns konstigt :P
Ett annat ställe som jag verkligen njuter av är skogen! denna doft är helt oslagbar, jag går gärna dit när det har regnat också. Där skulle jag kunna gå omkring i flera timmar. Bara det är ljust ute för jag gillar inte skogen när det är mörkt. Barnsligt va? Hehe...

Vätterstranden en varm sommarnatt, det är också väldigt rogivande när man bara vill komma bort och tänka. Där har jag tillbringat mycket tid förr, nu är det ju lite svårt att bara sticka iväg mitt i natten då jag har lilla Kasper att tänka på också. Men när jag har barnvakt så åker jag gärna iväg och bara tar det lugnt. Det behövs ibland när man är ensamstående mamma!


Ja som sagt, det finns en hel upplaga med ställen som jag trivs på. Men jag tror ni förstår vart jag vill komma. Lugna ställen, där man bara får vara ifred en stund. Det är livet för mig!




Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0