Dag 1 - Om mig själv.



Jag heter som så många redan vet Anna och är 21 år gammal (ung)... Jag bor just nu i en lägenhet i Huskvarna. När jag var 19 år så fick jag redan på att jag var gravid. Jag valde då att behålla barnet trots att jag och pappan inte var tillsammans. Men vi var bra vänner och han sa vid flera tillfällen att han stöttade mig i vilket beslut jag än valde.
Oktober kom och jag födde en lite kille vid namn Kasper, och jag älskar denna lilla killen över allt annat ♥

Jag har gått Hotel/restaurang på gymnasiet, med inriktning på servering. Idag ångrar jag gymnasievalet extremt mycket då jag inte är det minsta intresserad utav varöen hotel eller restaurang. Fordon hade passat mig mycket bättre. Men man är väldigt snabb i sina beslut när man är 15 år!

Jag har haft lite ströjobb, som bland annat servitris på sir simon´s, och kassabiträde på mac donald´s. Just nu går jag som ni kanske förstår hemma med min son, jag ska söka dagisplats till honom snart. Det börjar bli dags för det nu.
Det jag drömmer om är ett litet mysigt hus utanför stan. Med stor trädgård där lillen kan springa omkring på sommaren, en hund och en volvo. Den där drömmen som alla småtjejer har, den sitter i hos mig fortfarande :)

Ush, jag tycker att detta är lite svårt faktiskt. Men vill ni veta något så är det bara att slänga in en kommentar så lovar jag att svara :)


Puss


Kommentarer
Postat av: Jessica

Spännande :D

Tack för kommentaren, ska kika in mer här senare, har dock lite snålt med tid just nu :)

2011-05-20 @ 12:09:06
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0