Bokat och klart

Nu har jag bokat in alla tider för både teoriprov och uppkörning.

10 Juni: Teoriprov - 9.30 Säkerhet och beteende
23 Juni: Teoriprov - 9.30 Lagstiftning, 14.00 Kartprov
12 Juli: Uppkörning - 13.00 Körprov

Såhär ser det ut, så nu är det verkligen på tiden att börja råplugga. Det är svårare än man tror! Men det ska nog gå bra, jag har ju trots allt haft mitt B-körkort i 3 år den 10 Juni :)
Men det är klart att man är lite ringrostig efter 3 år. Men det är ju inte värre än att jag får göra om proven! Det är ju inte överdrivet dyrt heller. Det kostar 220:- /prov och det är 3 prov man ska göra. Sen kostar uppkörningen 700:-, sen är det lite småkostnader för tillverkning av kort och läkarintyg osv..


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0