Bloggpaus

Igår var det ingen bra dag. och jag tänker inte skriva någonting om det.

Men idag tar vi nya tag och idag är det inte vilken dag som helst för idag fyller Kasper 7 månader. Tänk vad fort tiden går, det känns som om det var max 3 månader sen som min lilla bebis föddes. Mennu kan man ju knappt kalla honom för bebis längre! Han är ju en stor kille nu, och han har lärt sig så himla fort.
Idag ska vi fixa en himla massa här hemma, sen ska vi träffa Kaspers mormor en sväng i eftermiddag. Efter det så ska vi slänga oss i soffan och titta på en film som jag har snott från grannen. Haha, han låg och sov när vi stormade in och skulle långa filmer :) Men jisses Rogge... Man kan ju inte sova klockan 7 på kvällen! ;)

Nu ska vi sätta igång med städningen så att det händer någonting här hemma. Jag måste bara tillägga att min son sitter på golvet under mig i dansar till musiken som jag spelar. Haha, det set så himla gulligt ut :)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0