Blocket is the shit.

Nu har jag äntligen fått tummen ur och lagt ut min barnvagn på blocket. Jag var ju nämligen och köpte en ny vagn till min kille igår. Vi skulle egentligen bara köpa en bilbarnstol, men vi slog till på en ny Emmaljunga Scooter också. Bilbarnstolen är av märket "Akta Graco Duoflex" Riktigt bra faktiskt, och Kasper verkar trivas i den. Han gillar ju itne att ligga ner längre så detta blev perfekt!

Och ni anar  inte hur mycket jag älskar den nya vagnen, helt underbar att köra. Så tänk vad mycket promenad jag kommer att gå nu när jag har en asläcker vagn att visa upp för hela världen. Haha ;)

Nu kommer det snart en tjej och ska titta på den gamla vagnen. Hoppas att hon köper den, så slipper jag det bekymret sen. Jag menar... Jag behöver ju faktiskt inte 3 barnvagnar! Jag har ju en riktigt gammal vagn uppe i lägenheten som jag vaggade Kasper i när han var jätteliten bebis, men den behövs inte heller längre. Så om det är någon som vill ha en barnvagn i reserv så finns det en till en riktigt billig peng! :)




Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0