Älskade barn

Mammas solstråle, jag älskar dig så obeskrivligt mycket. Det finns ingen annan som någonsin skulle kunna ersätta dig hjärtat, du är oslagbar! Varje morgon så står du i sängen och tittar tills jag kommer in i ditt rum. Då skiner du upp som solen själv och skrattar högt. Det är så himla underbart att se detta, du blir så himla glad för så lite.
Jag kommer aldrig att glömma den dagen du kom till mig, ögonblicket då jag fick upp dig på mitt bröst. Du var så himla vacker, och jag var den lyckligaste mamman på jorden! Jag grät, jag grät så hemskt mycket, Det var glädjetårar som föll från min kind när jag insåg att jag var mamma till världens finaste kille.

Mamma kommer aldrig sluta älska dig ♥





Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0