Väldigt dåligt av mig

Nu har det gått 3 dagar sen jag skrev någonting här. Det känns inte helt okej faktiskt, men det har ju varit hur underbart väder som helst och då kan jag bara inte med att sitta inne vid datorn. Det är inte rätt! Jag har som sagt legat ute och solat väldigt mycket. Har varit hos mamma i några dagar nu och här är det ju så himla skönt att bara gå ut och lägga sig på gräsmattan och steka. Det är inte lika nice hemma på balkongen i Huskvarna.
Kasper har varit världens sötaste unge idag, så himla snäll... Han har inte gnällt en enda gång på hela dagen, hur underbart är inte det då? Min lilla gladfis :)

Igår var Kasper hemma med mormor medans mamman var ute och roade sig med pojkarna. Vi började med en inflyttningsfest och Pontus. Han har flyttat in till stan, så det var ju gångavstånd till krogen. Då kunde vi inte undvika att kika läget så vi gick iväg allihopa i samlad trupp (till en början iaf). 7 av oss hamnade inne på Olearys där det blev en sex on the beach för min del, så himlans god :) Sen röjde vi loss på dansgolvet. Det var inte igår jag släppte loss så som jag gjorde igår. Riktigt roligt var det!

När klockan slog 02.00 så var jag supertaggad och ville partaja vidare, men pojkarna var helt slut så dom skulle hem och sova, så jag fick snällt ringa till min privat-chaufför, 5 minuter senare var han där. Perfekt, huh? :) Det blev fyllekäk på mc donalds och sen åkte jag hem och kröp ner i min stora underbara säng.
När jag vaknade på morgonen och svetten bara rann om mig så slängde jag mig in i duschen, så himla underbart! när jag hade duschat klart så kollade jag på klockan och tro det eller ej... Klockan var ta mig fan bara 07.12! Vad i hela friden gjorde jag uppe så tidigt när jag hade barnvakt? Så jag gick faktiskt och la mig igen.
Vaknade dock lika svettig som första gången, så det var bara att hoppa in i duschen igen och sen satte jag igång o städa lite grann. Man får ju passa på när man har tid över liksom ;)
Men sen kände jag att jag saknade min lilla plutt alldeles för mycket, så jag for iväg till barnarp för att mysa lite... Men där fanns varken barn eller mormor? Då var dom ute o gick. Så jag slängde mig ner på gräsmattan och somnade en skvätt.. Underbara sol, försvinn aldrig härifrån, lämna mig aldrig igen, vi är som gjorda för varandra!


Men jisses vilket långt inlägg detta blev då, förstår om ingen orkar läsa allt detta. Och tro mig.... jag ska inte slå dig för det! Nej nu ska jag krypa ner i sängen och krama om kudden. För denna dagen har kört slut på mig!

Glömde ju säga att vi var iväg och spelade minigolf ikväll. Riktigt tråkigt! Jag förlorade som vanligt, jag förstår inte varför jag aldrig ger upp. Jag har aldrig vunnit när vi spelar minigolf, men jag lyckas jämt hamna sist? Jag hajar inte detta..  Jag som är så bra på allt! Jaja...


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0