Stackars mamma

Nu har mamma lyckats skada sig igen. Hon har tydligen fått hälsporre! Hon var på vårdcentralen igår och dom skickade henne vidare till röntgen då dom trodde att någonting var brutet. Räntgen visade dock inget benbrott så då trodde dom att det kunde vara hälsporre... Fråga mig inte vad det är för något för det har varken jag eller mamma en aning om. Men ont gör det tydligen då hon inte ens kunde stödja på foten igår.

Men men, jag har fullt upp med mina teoriböcker, därav torkan här i bloggen! Jag sitter med den där jäkla boken framför mig hela dagarna känns det som. Jag vill verkligen klara provet nästa fredag. Hoppas hoppas!

Lilleman har precis somnat, jag och mamma har precis grillat och haft det mys, och nu åker snart böckerna fram igen. Vi har varit hos min mormoridag, vi var även framme vid min morfars grav och satte blommor. Åååh vad jag saknar honom, jag hade verkligen önskat att morfar hade fått träffa Kasper. Men jag är 100% säker på att han ser allt vi gör oavsett om vi inte ser honom. Han vet att han är saknad ♥


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0