Snurrig???

Nu glömde jag ju för fasiken att nämna för er att jag har varit och firat min kusins student idag. Vi skulle egentligen åkt till nässjö för att titta på när hon sprang ut, men jag har ju som sagt ingen bil, och mamma jobbade...
Men vi åkte iaf och grattade henne när hon kom hem. Jisses vad mycket folk och släkt det var där! Man känner ju knappt igen hälften. Jag saknar min student, jag hade iofs inte så roligt. Blev lite för full, liiite för fort! Vi hade liksom champangefrukost redan klockan 06.30, och då var vi igång sen. Så framåt 22 på kvällen var man ganska slut kan jag säga! Men det är endå en dag jag kommer att minnas resten av livet :)

Men ännu en gång så säger jag stort GRATTIS till min kusin eller som tog studenten idag ♥ (Vet att det låter konstigt att hon tog studenten idag med tanke på vad det är för veckodag, men nu är det nässjö vi snackar om)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0