Slut på pengar

Nja inte riktigt men det är inte långt ifrån. Och jag har ju fått tillbaka skattepengarna också, men dom är också så gott som slut nu. Jag har nämligen betalt in alla teoriprov + uppkörningen. Men mer återstår det... Måste skaffa ett läkarintyg och det kostar också pengar. Men är det några småkostnader till. Det var någon som sa att läkarintyger skulle kosta typ 1700? Det kan väl inte stämma, inte fasiken betalar jag dom pengarna för ett a4-papper :/

Men men, idag ska jag och Kasper åka till Nässjö och titta på min fina kusin som gå på balen idag. Vi ska strax börja klä på oss och jag måste sätta på mig ett ansikte! Detta funkar inte alls en såhär speciell dag.
Annars så ska vi inte hitta på så mycket, vi ska sova hos min mamma inatt då hon ska ha Kasper imorgon bitti när jag gör mitt första teoriprov. Jag hoppas verkligen att det går bra nu. Vill inte kugga, då kommer jag garanterat att tappa suget.
Så ikväll så ska Kasper sova relativt tidigt så jag har tid att plugga. Måste läsa lite till om miljö, och även om olika sjukdomar. Jag tycker att det är jättesvårt, men vi får hoppas att det inte kommer så många frågor om det! :) Men klockan 09.30 imorgon gäller det, wish me good luck folket...


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0