Ny dag, nya möjligheter

Idag kommer det att bli en bra dag. Vi ska nämligen träffa Madde med familj :) Hennes underbart söta barn, det går aldrig att sluta mysa med dom! Jag storrensade Kaspers garderob igår och hittade några plagg som såg lite väl tjejiga ut. Så Samantha ska få dessa idag, hoppas bara att det inte är för litet för den lilla tjockisen :) Hehe!

Vet ni vad, idag skiner solen så när vi har ätit frukost så går vi ut och leker någonstans istället för att sitta inne. Ni vet väl att barn ska vistas mycket utomhus, men självklart med skydd på huvud och så :) Kommer inte riktigt ihåg vad det var, men jag har för mig att barnen behöver den D-vitamin (??) som finns i solstrålarna.. Rätta mig om jag har helt fel nu gott folk. Men jag har för mig att jag läste om detta i bipacksedeln till kaspers D-vitaminer!

Jaja, nu ska vi kasta i oss lite mat här. Ha en underbar dag allesammans!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0