Nää, menar ni allvar?

Menar ni verkligen allvar med att det är sveriges nationaldag idag? Det måste jag ha missat, för alla har ju inte skrivit detta på sin facebook eller blogg idag. Jisses, jag ser inte detta som en big deal längre.

Idag har jag faktiskt haft lite grann att göra. Vi började dagen med frukost, sen gick vi ut och satte oss i solen eller jaa... jag satte mig i solen medans Kasper somnade i vagnen. Det var lite skönare ute idag när det har blåst lite grann, det blir nästan för varmt när det inte fläktar någonting alls.
Efter att jag solat en stund så stack jag ner till patrik en liten sväng, satt och pratade lite om vad som händer i sommar och vi har lite planer i bakhuvudet men det är ingenting jag tänker dela med mig av just nu. Vill veta lite mer säkert innan jag berättar någonting! :)

Klocan 18 så åkte jag, Kasper och hans mormor iväg till Malmbäck, mestadels för att träffa Kaspers gamlamormor men det var även något nationaldags firande där med någon stolle som stod och sjöng osv...
Det var lite småtrevligt sådär fast som sagt så åkte vi ju dit för att träffa lilla mormor. Hon är bara för bra min mormor, och jag önskar att jag kunde träffa henne oftare. Men vi åker dit så ofta vi kan :) Hon vet att vi älskar henne och Kasper har jätteroligt tillsammans med gamlamormor. Det är mysigt att se dom två tillsammans, man ser verkligen hur vissa drag går i arv. Kasper är väldigt lik min morfar faktiskt. Men lite grann kan man se hos mormor också...


Nej nu ska jag titta lite på tv innan det är läggdags. Hoppas att ni har haft en bra dag och att morgondagen blir ännu bättre. Imorgon blir det en lång dag med massa olika äventyr som står på schemat.


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0