Midsommarfirande

Nu har det varit sådär urkass uppdatering igen. Men det har hänt ganska mycket dom sista dagarna så jag har som vanligt inte haft varken tid eller ork att skriva. Men nu är jag tillbaka igen! :)

Igår var det ju Midsommarafton och den dagen firade jag och Kasper tillsammans med min vän Nathalie, hennes pojkvän Kim och deras son Texas. Barnen lekte och hade det roligt medans vi gamlingar satt och snackade skit. Vi år såklart sill och färskpotatis, hur gott du vill :) Eller ja... det var bara Kim som åt sill, vi andra höll oss till potatisen! Efter maten så gick vi ut på en liten promenad, vi var ju självklart tvugna att plocka blommor för att göra midsommarkransar till barnen. Sagt och gjort, även om inte kransarna blev dom finaste så var det riktigt roligt :)

När kransarna var klara så gick vi in och åt jordgubbar och glass, åååh... smaken sitter kvar i munnen fortfarande! Efter frossandet i jordgubbar och glass så åkte jag och Kasper och hämtade min mamma på jobbet. Sen åkte dom hem och sov, och jag åkte till Natta och Kim en liten stund igen.
Men det blev tidigt och jag kan bara meddela er om att jag hade en helt underbar midsommar men min son och goda vänner ♥


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0