Holmgrens, a6, soffmys

Nu har jag varit och värderat min bil på Holmgrens. Och det var ju inte positivt direkt. Så nu ligger bilen ute på blocket! Känns som om jag får mer för bilen om jag säljer den själv än om Holmgrens köper tillbaka den.

Nu ska strax jag och Kasper upp till a6 och shoppa lite grann. Jag tänkte att vi skulle försöka hitta ett par solglasögon till honom. Men jag vet inte riktigt om det kommer att uppskattas. Hans keps sitter ju aldrig kvar på huvudet i mer än 1 minut, men vi får se helt enkelt. Jag tänkte även köpa mig lite nya gardiner. Det är ju så himla tråkigt att ha samma hela tiden!

Efter a6 så blir det hem till soffan och mysa, Kanske ska iväg och spela minigolf med Daniel ikväll, men han visste inte om han kunde. Hoppas hoppas :) Det skulle vara riktigt roligt iaf, det var ju några år sen man träffade honom nu. Jag tycker att det är konstigt att vi inte har stött på varandra någon gång, Jönköping är ju faktiskt inte speciellt stort.

Jaja, nu måste Kasper ha lite kläder på kroppen så att vi kan sticka iväg och shoppa lite :) Måste även inhandla gröt och blöjjor, det börjar ta slut här hemma... Ha en underbar dag allihopa!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0