Gröt, gröt, gröt...

Mitt älskade lilla barn matstrejkar om han inte får äta själv och det resulterar ju i gröt i hela köket. Men han lär ju sig iaf! Min lilla gosunge, nu står han och river ner alla kläder som jag har stått och vikt ihop, det måste vara riktigt roligt att se mamma stå och vika ihop allting för att sen riva ner det.

Det finns inte så mycket att skriva om denna dagen. Jag undrar ju lite grann vart min sol har tagit vägen? Detta vädret gillas inte alls måste jag säga.. Jag vill steka i solen ju! Fast det kan vara skönt att inte svettas ihjäl hela dagarna också iofs. Men vad ska man hitta på idag då? Jag måste iaf åka hem till min mamma och hämta min mobilladdare som jag glömt där. Har 8 % kvar så vi åker nog dit ganska pronto.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0