Fullt upp hela dagen

Ja som rubriken lyder så har vi haft fullt upp hela dagen. Vi började dagen med att åka till folksam för att lämna in lite papper så att försäkringen på Kasper börjar gälla. Sedan fortsatte vi våran resa till Huskvarna för att ta en Kaffe med Jossan, det var ju evigheter sen vi träffade henne! Hon tyckte att Kasper hade blivit jättestor... Jag ser ju inte att han växer då jag ser honom varje dag, man tänker ju inte på det på samma sätt då. Jag ser ju dock på bilder att han verkligen har blivit en stor kille nu. Han var ju så pytteliten när han var nyfödd :)

Efter kaffen och massa tjat så åkte vi vidare till min mammas jobb för lite snack över en cigarett. Trevlans trevlans, vi diskutera även hur vi ska göra min bil som fortfarande är sönder. Det känns inte så jätteroligt att köpa en ny tändkasett, då den faktiskt kostar 4.500:- så vi får försöka hitta en begagnad! Men jag kom fram till att det är bättre att överlämna det till Danne då han vet vart man ska köpa reservdelar och inte :)
När vi hade snackat en liten stund så åkte vi vidare hem till mamma och satte igång att klippa gräset... Herregud, det var verkligen inte det smidigaste med ett barn som kryper fort som bara den efter gräsklipparen när jag försöker klippa. Men det gick bra till slut när han fick leka med mina nycklar, det är helt otroligt hur kul det kan vara med en nyckelknippa.

När vi var klara så tog jag upp Kasper från gräsmatten och hela ungen är GRÖN... Han såg ut som grinchen! (Jag ska försöka hinna med att lägga in en bildbomb sen när lillen har somnat). Så in med Kasper i duschen och nu ser han ut som ett barn igen.. Underbara kille ♥

Nu sitter vi och myser framför simpsons, och det är strax dags för kvällsmat, sen är det läggdags för lilla herr Lundberg :) Men jag uppdaterar er lite senare med flera veckors bilder. Det var ju ett tag sen ni fick se min lilla skatt nu.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0