En underbar helg

Ja denna helgen kan man absolut inte klaga på. Har haft det helmysig med "D", han kom hit och sov här från fredag-Lördag. Vi åt tacos och kollade på film.. Hur mysigt du vill! Saknar honom redan <3

Och igår (Lördag) så åkte jag och Kasper ut till Mullsjö en liten sväng för att träffa Virre och tino, vi drack lite kaffe och tjötade. Man har nog blivit lite av en kärring nu när man har barn. Åker hem till vänner som också har barn och dricker kaffe. På helgerna sitter man hemma och kollar på film, men jag gillart!
Okej att det kan vara roligt att hitta på något utan barn någon dag. Men man kan ju faktiskt göra i storst sätt vad som helst oavsett om man har barn. Kasper han följer med mig på allt möjligt. Jag är inte den som sitter hemma hela dagarna bara för att jag har barn... Icke!

Idag kommer min mamma hit och hjälper mig att rensa både hallen och Kaspers rum. För imorgon bitti kommer nämligen målaren och ska börja fixa här. Då måste det vara tomt! Eller ja... Jag skjuter nog in allting i mitten av hans rum och lägger ett stort lakan över. Vi får se helt enkelt :)

Frågan är vad man ska laga för mat idag? Jag är faktiskt lite småsugen på falukorv och makaroner, men min lilla kille här tycker inte om makaroner sådär överdrivet mycket så jag får se vad vi hittar på. Kan ju koka potatis till honom annars! :)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0