En hyrbil helt gratis!

Ja, min mamma är faktiskt ganska smart ibland. Hon kom på att det ingår hyrbil, hotell, eller hemresa helt gratis i den försäkringen som jag skaffade utöver den vanliga. Så nu har jag varit och hämtat mig en bil som jag får ha helt gratis i 3 dagar. Bra va? :) Nu känner jag mig inte lika låst längre, och vet ni vad.... Jag tog faktiskt bussen ner till stan innan, hör och häpna! Det trodde jag aldrig att jag skulle behöva göra men Kasper verkade gilla det så jag är rädd för att det inte var våran sista busstur :/

Nu har jag och Kasper suttit ute en sväng, men det blev alldeles för varmt så vi fick gå in igen. Snart ska vi ut och åka en sväng, kanska hälsa på Madde med familj :) Det var ett tag sen nu.. Sen tänkte jag kolla om Natta är hemma så vi kan åka dit en sväng och tjöta, kanske ta en promenad också. Det hade varit härligt nu i det fina vädret! :)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0