Bra dagar med bra sällskap

I måndags så var jag ju och spelade minigolf med Patrik, det gick väl sådär måste jag säga... Med andra ord så förlorade jag ganska rejält. Men det blev det ändring på när jag spelade med Daniel igår, Jag vann, ganska stort också. Men bättre lycka nästa gång gubben ;) Det var riktigt trevligt igår, vi avslutade golfandet med en film och bebismys hemma hos mig.
Så nu har jag äntligen sett filmen "La Bamba", Haha! alla häpnade när jag sa att jag inte hade sett den, men det är ju ändrat nu så nu hänger jag med i svängarna igen :)

Idag vet jag faktiskt inte var vi ska hitta på, förutom att åka till Folksam och lämna in lite försäkringspapper. Kanske blir det en promenad om vädret tillåter det, jag längtar efter solen nu. Det har varit dåligt väder här i över 1 vecka nu, vart är min sooool??
Nej nu måste jag klä på oss här, vi kan ju inte springa omkring i pyjamas hela dagen!


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0