Bal och student

Nu har jag äntligen lite tid över till att sätta mig här och skriva lite grann. Lilleman sover sen någon timma tillbaka och jag har precis tittat på en film. ¨

Det har varit ganska hektiskt dom senaste dagarna. I Torsdags var jag och kasper iväg och tittade på min kusins bal. Hon var så himla fin, (som vanligt)!
Igår var det en både bra och dålig dag. Jag gjorde ju mitt första teoriprov igår och jag blev Godkänd! :) Blev riktigt glad faktiskt. Men så kom jag hem till mamma och då började helvetet... Jag lånade mammas bil in till stan när jag gjorde provet, och när jag sen kom tillbaka för att hämta Kasper och min bil så märker jag att bilen går helt "hackigt". Så jag kör nervöst in mot stan och det blir bara värre och värre, då ringer jag till en kompis och berättar hur det ligger till. Vi kom väldigt snabbt fram till att jag skulle ställa bilen och ringa bärgaren!
Sagt och gjort, jag fick låna mammas bil igen, flyttade över bilbarnstol i ösregnet och var bara allmänt förbannad! Bärgaren kör ut bilen till Bankeryd, när Danne sen felsöker bilen så ser han att bilen bara går på 3 cylindrar. Så jaaa....

Jag orkar inte berätta allting och jag tror inte att ni som läser min blogg är så intresserade utav mina bilproblem! Men det blir ingen billig historia iaf, det är ju en sak som är säker :(


Puss

Kommentarer
Postat av: Ellen

tack så mycket! de var superkul att ni ville komma både på balen och studenten :) <3

2011-06-12 @ 17:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0