Vilken seg natt

Ja, som den där värdelösa rubriken lyder så har det varit en hemsk natt. Kasper har vaknat ungefär 5 gånger inatt, och han har bara velat ligga jämta mig. Men jag är så orolig när han sover jämte mig så han får inte göra det längre. Tänk om han ramlar ner liksom? :/
Nej, men om det inte är Kasper som har väckt mig så har jag vaknat av att jag måste springa på toaletten, Den här Cambridge kuren verkar ju hjälpa, då jag kan gå på toa ca 5 gånger/timma. Hur bra som helst, men ganska jobbigt på natten. Har redan gått ner 3 kilo, och detta är bara sen i Tisdags :)

Snart ska jag sluta röka också, jisses... Hur ska detta gå? Jag kommer ju vara som ett bi, och jag tror verkligen inte att jag ska träffa någon dom första dagarna. Dom kommer ju bli livrädda för mig :/ Jaja, jag får väl helt enkelt försöka tygla mig själv. Det ska nog gå bra, och jag kommer ju vara hur stolt som helst när jag väl är rökfri :)
Nu blir det frukost för oss, gröt till Kasper och en shake till mamman!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0