Torsdag

Ja, idag är det Torsdag, och min mamma ligger antagligen på stranden i Turkiet och gottar sig med en god drink just nu. Jag släppte av henne och hennes vän på axamo igår eftermiddag! Nej jag är inte alls avundsjuk, absolut inte...

Nu har Kasper ätit gröt och jag har druckit min shake, den är faktiskt godare nu än vad den var när jag började för 2 dagar sen. Men jag har ju en bit kvar till mitt mål, så det är bara att köra på... Men jag är riktigt sugen på sallad, inte ens det får jag äta :(
Men jag ska ju hålla på med detta i 1 vecka till ungefär och sen kommer jag att äta en sallad varje dag och dricka shake på morgonen och på kvällen. Annars kommer jag att tappa suget helt och hållet. Så blev det sist iaf!

Dagens planer är inte så värst många, ska träffa lite vänner och bara ta det lugnt. Det blir antagligen inget Halmstad imorgon då det inte är någon sol som kommer att titta fram varken i Jönköping eller i Halmstad. Så nu är jag lite smådeppad faktiskt, hade verkligen sett fram emot detta... Riktigt mysigt att bara ligga på stranden hela dagen och kika runt lite i stan :) Men det kommer fler dagar nu i sommar och jag hoppas verkligen att solen behagar att titta fram snart igen.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0