Superhärlig dag

Ja vad ska man säga om denna dagen, mer än att den har varit helt underbar :) Det har ju faktiskt varit ganska fint väder idag, det trodde jag inte när jag vaknade klockan 07.30 idag!

Men men, dagen började med mys i soffan tillsammans med min supersöta onge :) Sen fick jag en fick ideé att vi skulle åka ner till torget och tröngas med alla tanter. Så Jag, Kasper och Thias åkte ner till torget... Jisses vad folk det var där, men jag lyckades iaf hitta en urfräck body till Kasper... Efter sisådär 20 minuter var det dags att dra vidare.
Vi åkte till a6 och träffade upp Thias kompis Fidde och hans son, strosade runt lite grann, hamnade till slut på br som vanligt. Och då hittade jag världens grej!!! Lyssna nu :D Jag hittade en Iphone, så nu slipper Kasper suga sönder min telefon, nu har han en egen som han kan äta på precis hur mycket han vill. Det är inte alla barn som har en egen Iphone, men den kostade bara 80:- så det var en självklarhet för mig att han skulle ha den :)

Efter a6 så åkte vi hem och matade lilleman, sen hämtade vi upp Thomas i Hovslätt och Pijoter i Barnarp, sen brummade vi iväg till Rosenlunds äventyrsgolf, riktigt roligt faktiskt :) Och jag kom inte sist denna gången. HA! Vi åkte direkt från minigolfen och hämtade badkläder sen tog vi oss ett härligt dopp i Tahesjön...
Jag trodde ju att det skulle vara lite varmare så att Kasper kunde bada med, men han fick doppa fötterna iaf och han verkade faktiskt gilla det... Trots kylan :)

Nu han min sötbulle precis somnat, det har ju varit fullt håll igång för honom hela dagen så han slockande faktiskt i bilen påväg hem nu. Så nu ska jag faktiskt ta en öl och bara koppla av, Thias och Pijoter kommer förbi strax och dom kommer nog dricka mer än 1 öl om jag gissar rätt!?


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0