Mycket att se fram emot

Godmorgon vänner, och ovänner för den delen. Jag och Kasper har precis gått upp ur sängen, vi låg och mös och "pratade" i närmare 1 timma. Så himla underbart! Det finns ingenting som går upp emot att mysa med sin son. Oavsett tid på dygnet :)

Jag har mycket roligt att se fram emot nu. Imorgon kommer det en tjej från Värnamo och tittar på bilen. Hoppas verkligen att hon köper den... Det skulle göra så himla mycket för våran ekonomi.

Och imorgon kväll kommer Patrik hit och ska sova här, för på Fredag sticker vi iväg till Halmstad. Om vädret tillåter såklart, vi ska bara sola och ha det bra. Hur mysigt du vill :) Jag tror att vi skulle till Tylösand, men jag vet inte riktigt. Patrik har bättre koll på Halmstad då han faktiskt har bott där nere! Så han får bli min guide under Fredagen! Det tycker jag låter som en bra ideé :)

Nu är det dags för frukost här. Jag tar mig en canbridge jordgubbsshake och Kasper får gröt och macka. Jag ska plocka fram frukost till min mamma också, men hon sover fortfarande så jag får nog vänta med det. Tanten åker till Turkiet idag och jag är så jäkla avis så det går inte ens att förklara med ord! Fy vad skönt det hade varit att bara åka iväg en vecka och glömma allt här hemma. Koppla av och ha det bra! Men jag sticker iväg nästa år när jag har jobbat och tjänar goa pengar ett tag :) Så det så!


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0