Kasper gick 3 steg

Detta är ju verkligen värt att skriva om. Min underbara lilla kille gick 3 steg helt själv idag. Jag tror bestämt att hans tjej Samantha har lärt honom att man inte behöver vara rädd. Hon har gått själv i 2 veckor nu, och det verkar ju som om Kasper börjar ta efter henne. Vi har ju träffa Madde, Melissa och Samantha 2 dagar i rad nu.

Idag har vi iaf storstädat mammas hus, så nu blir hon nog glad när hon kommer hem från Turkiet imorgon. Hon skickade sms i helgen och skrev att dom hade 57 grader och att hon satt på rummet med air condition på :)
Jag är faktiskt inte lika avundsjuk längre, 57 grader är way to hot för mig. Då trivs jag bra i detta pissväder som vi har här i Jönköping. Men lite sol hade ju inte skadat. Det är så tråkigt att bara vara inne med Kasper, han älskar ju att bada i poolen och krypa runt naken i gräset... Det är livet för min lilla prins ♥

Imorgon ska jag som sagt hämta mamma och hennes kompis på axamo, Kasper har målat en teckning på en kartongbit idag så jag skrev "Välkommen hem mormor" så vi tänkte att vi skulle ta med oss den till flygplatsen imorgon och hälsa dom välkomna hem. Kasper har nog saknat sin mormor! :)

Jag tror bestämt att Kasper håller på att på en 7e tand, och det ser ut som om det är en kindtand som är påväg upp, men är inte det väääldigt tidigt? Han har ju iofs fått dom 6 första tänderna väldigt tidigt, men nu snackar vi liksom om en kindtand (!!!) Han har varit ganska gnällig, både igår och idag. Men det kanske är någonting annat som är tokigt. Jobbigt när man inte vet, men tiden går ju så himla fort så snart kan han ju berätta vad det är som är fel :)
Den 24 juli blir han hela 9 månader, och jag tänker hela tiden att desse 9 månader har ju gått betydligt mycket fortare än de 9 månader han låg i min mage. Det är helt ofattbart att min bebis har funnits vid min sida i snart 9 månader! ♥


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0