Jag klarade det

Nu har jag taxikort, och jag är så himla stolt :) Äntligen! Jag längtar verkligen tills jag kan börja köra taxi, det är ett yrke som passar mig som handen i handsken. Jag älskar att köra bil så varför inte ha det som yrke liksom?
Nu ska bara alla papper skickas in så att jag kan få kortet i handen, det kommer sitta väldigt fint i min plånbok mina vänner.. Åååh jag är så himla glaaaad :D

Nu sitter jag och väntar på att min son ska komma hem, han är på a6 med sin mormor. Hon har haft honom idag medans jag har haft uppkörningen och sen skulle jag ju åka och lämna bilen till dess ägare (lånade en kompis bil då min bil fortfarande är sönder) så dom gick en runda på a6 sålänge för att fördröja tiden på något sätt.

Ush, det som är negativt idag är att jag är så himla trött. Jag var ju tvungen att gå upp klockan 04.30 för att följa med Patrik till hans jobb så att jag kunde ta bilen sen. Jag sov visserligen från 06.30 till 08.15 men det räckte tydligen inte för jag är verkligen som en zombie just nu. Ska jag kanske ta mig en liten tupplur innan mitt hjärta kommer hem? Det tål att funderas på :)
Nej jag måste göra mig lite mat först, är svinhungrig! Jag har ju börjat med canbridge idag så jag började min dag med en ynka shake som var sådär god, men det gick ner iaf :) Nu är det verkligen dags att ta tag i detta... Gravidkilorna måste bort, fortare än kvickt!!
Mitt mål är att gå ner 10 kilo fram till den 12 Augusti, för då händer någonting i mitt liv som jag längtar efter så enormt mycket. Några stycken av er som läser, vet vad jag pratar om... Och andra vet inte, och så låter vi det förbli tycker jag. Ja det låter som en bra ideé :D

Mat var det ja! Ha det underbart sålänge, så hörs vi :)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0